+38598 378 802

Easy Project

Unaprijedite svoje poslovne procese.

Laptop na uredskom stolu
Easy Project je softver za unaprijeđenje poslovnih procesa, projektni i portfeljni menadžment, sa snažnom komponentom upravljanja organizacijom. Može se koristiti u javnim organizacijama i privatnim tvrtkama. Easy Project na jednostavan način omogućuje digitalizaciju i automatizaciju poslovanja i poslovnih procesa.
Poseban doprinos Easy Projecta je smanjenje i ubrzavanje administracije, povećanje efikasnosti, lakša organizacija kolektiva i kontrola stanja tekućih projekata te projektnih prihoda i rashoda.

Easy Project u sebi sadrži:

Easy Project Logo
  • Vizualne prikaze stanja projekta, prihoda i rashoda projektnih financija
  • Proizvoljne forme izvješća rada kolektiva, utrošenog vremena, cashflowa, zauzeća resursa
  • Strukturirane poslovne podatke o tvrtkama, javnim tijelima i kontaktima
  • Mind Map i Gantt chart pogled strukture i stanja projekata
  • Direktnu komunikaciju tima u chat prozoru
  • Integrirane Zoom sastanke i pozive
  • Evidenciju rada od kuće, bolovanja i godišnjeg odmora
  • Timesheet kolektiva – planirano i utrošeno vrijeme zaposlenika na projektima, zadacima i sastancima
  • Kalendare – individualne i kolektivne, integrirane s Outlookom, Googleom i drugim sustavima
  • Dokumente – sva projektna dokumentacija na jednom mjestu

 

Easy Project softver 1

Ostale Easy Project značajke:

Easyproject je fleksibilan softver koji je iznimno intuitivan i lagan za korištenje.
Korisnici se mogu vješto služiti s njime bez predznanja u segmentu organizacije i projektnog menadžmenta.
Istovremeno služi kao vrlo moćan alat za projektne menadžere i scrum mastere koji zahtijevaju pregled kompleksne organizacije ljudi, resursa i detaljno praćenje projekata.
Ono što razlikuje Easy Project od ostataka PM alata na svjetskom tržištu je mogućnost kombiniranja waterfall, agile i scrum tehnika upravljanja projektima.

Easy Project softver 2
Easy Project softver 3

Želite unaprijediti upravljanje vašim projektima?

Share This