Prima PI metodologija.
Na temelju vlastitih iskustava razvili smo PrimaPI™ metodologiju za upravljanje projektima. Uspješno smo ju implementirali u tvrtkama javnog i privatnog sektora. Metodologija obuhvaća cijeli životni ciklus projekta. Temelji se na integriranom planiranju i praćenju vremena i troškova prema sustavu mjerenja ostvarene vrijednosti (EVMS). Modelirana je na Primavera tehnološkoj osnovici te su u njoj ukomponirani principi TenStep metodologije prilagođeni našem okruženju.
Snažan alat za vaše poslovanje.
Izvještaji
Ažuriranja
Integrirani projektni plan
Realizacija budžeta
Praktičnost
Univerzalnost
Konzalting.
Pomažemo vam postići strateške ciljeve uz učinkovito izvršenje proračuna. Primjenjujemo tehnike strateškog i dugoročnog investicijskog planiranja, provedbi strategija i razvojnih programa. Olakšavamo pristup sredstvima međunarodnih financijera. Pronalaženjem zajedničkih interesa, spajamo privatni sektor s jedinicima javne uprave i lokalne samouprave.
Operativnim znanjima našim klijentima približavamo PrimaPI™ metodologiju za upravljanje projektima:
Analiziramo stanje zrelosti primjene upravljanja projektima i rada/ustroja ureda za upravljanje projektima (PMO-a)
Održavamo seminare iz područja upravljanja projektima uz opcionalnu certifikaciju
Implementiramo rješenje za upravljanje projektima
Treniramo djelatnike za korištenje informacijskih sustava
Paralelno ili fazno uključujemo poslovne strane u procese upravljanja projektima
Planiramo, pratimo i kontroliramo tekuće projekte/nabave tijekom realizacije
Periodično evaluiramo program i izrađujemo rebalans proračuna programa i projekata (do mjesečne razine)
Primjenjujemo usvojeni model na sve projekte/nabave klijenata
Dnevno/tjedno ažuriramo radne sate resursa na aktivnostima projekata
Pružamo organizacijsku i stručnu potporu uredu za upravljanje projektima
Zatvaramo projekte i evidentiramo pozitivna/negativna iskustva
Prednosti.
Stvaramo uvjete za učinkovite izrade:
- Investicijskih planova i programa
- Višegodišnjih i godišnjih poslovih planova (proračuna)
- Rebalansa proračuna
- Dobro organizirane okoline s boljom šansom za uspjeh i s dugoročno efikasnijom organizacijom
Smanjujemo/eliminiramo potreškoće nastale zbog:
- Nepogodnosti uobičajenih načina planiranja (fokusiranih na financijsko planiranje godišnjih proračuna te kontrolu izvršenja po proračunskim stavkama)
- Neučinkovitosti iskorištenja proračunskih sredstava zbog složenog procesa donošenja rebalansa
- Slabe povezanosti godišnjih financijskih planova i višegodišnjih investicija
- Pomankanja temeljnih znanja iz područja upravljanja programima projekata i portfeljima poslova
- Upravljanja neplaniranim i neočekivanim radom (aktivnostima)